Selasa, 14 Mei 2013

Hello Kitty Theme Park April 2013



Hujung bln 4 aku dapat cuti 3 hari lepas keje malam. Susah nak dapat 3 hari tu tambah2 jatuh hari sabtu n ahad. So ada je la plan dlm kepala ni nak gi jalan2. Mulanya nak pi cameron sbbnyansi kakak ni suka pegi sana. Tapi bila pikirkan masa tu ptg je hujan ubah plan. So plan kedua pegi johor. Kat johor nak pg mana? Legoland da pegi.. Pastu aku terdengar cerita2 dari kawan aku ada theme park bru buka. Taman tema hello kitty. So kami sekeluarga pon rancang la pegi sana. Bukan main seronok lagi puteri2 aku ni. Memang enjoy la pegi sana especially utk kanak2. Harga tiket rm 55 sorang with mykard. Utk masuk 2 tmpt rm 85 sorang. Kami masuk satu tmpt je. Kami masuk tmpt hello kitty je. Tu pon mcm x sempat je nak pusing2. Taman tema ni dlm bangunan. So x kisahlah kalau cuaca ritu hujan. Hee.. Hee. Ni gambar2 yg aku ambk ms dlm theme park ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan